Selamat Pengantin Baru Azhani & Firdaus


"Selamat pengantin baru
semoga kekal abadi
bahgia ke anak cucu
sentosa murah rezeki
alhamdulillah bertemu jodohnya
berkat kesucian akhir terlaksana"

"Pabila sedang bersanding
janganlah suka menjeling
menjadi raja sehari
tersenyum nampak berseri
tenangkanlah hati dengan kesyukuran

sabar mengahadapi tempuh hidup baru" ~Saloma~


Akhirnya, teka-teki siapa bakal pasangan Azhani a.k.a Jeni terjwb akhirnya hehehe... 1st August 2009, jeni slamat memasuki next level dlm hidupnya as Wife dengan sekali lafaz alhamdulillah... Best kan lagu Saloma nih, untuk yg nk kawin lagi la rasa happy, xcaya tnya jen hehehe...

"Setia menanti mu..." Azhani


Tahniah dari aku & Nana... Doa kami agar pasangan Azhani & Firdaus berkekalan hingga ke akhir hayat...

Pasangan pengantin sedang berarak masuk

Hmmm.. aku xde right tuk reveal gmbar2 wedding aritu sbb xdpt hak penyiaran la hehehe... so aku just tnjuk sket2 jela wat tatapan kawan2 yg "missing..." biasa la life after study ni slalu bz and jadual hidup pn dh xsama kn... Tp aku mmg kagum la ngn Che Haarith. sanggup dtg dari KL pastu ptg trus balik KL sbb dia ada wedding lg mlm tu... so knduri Che Haarith nnti jom la reramai kita pegi... Jemput tau haarith, hehehe...


Didalam kamar pengantin, sempat Nana, aku ngn haarith curi2 masuk

Buat Jen & Firdaus, semoga cpt2 dpt anak k... nak honeymoon kt mana ek? xsmpat lak nk tnya aritu... mmg sepadan pasangan pngantin, dengan tema purple. Ape2 pn tima kasih kpd tuan rumah (Ayah & Mak) dan jeni sekluarga kerna mnjmput and melayan kami.

"Terima Kasih Daun keladi..."
"Kalau ada sumur di ladang, boleh kami menumpang mandi..."

p/s: Jeni skluarga tlg smbung pantun2 tu ek... hehehe...


Luckily cuaca xpanas sgt...


Santapan raja sehari...


Ayunya pengantin... aku rasa jen nmpak matured sket hehehe...




Che Haarith, aku, Nana & fara (Adik jeni yg solo)




"Tahniah Jeni & Firdaus and Thank you so much for inviting us"

~eD & Nana~

5 comments:

Lo (bukan nama sebenar) said...

Pawa betul sume wedding pegi. Lama dah aku dok nunggu ed & nana junior nih, mana nih, hehehe.

eDnana said...

ala ada masa aku pi la hehehe, xtau lagi la, xpe, ada jer trus gua msuk blog pnya...

Farah said...

kalau ada sumur dladang,
boleh kami menumpang mandi,
kalau kak nana dh dlm pantang,
jgn lupa bwat kenduri..hehe

p/s : balas jgn xbalas ye..=)

eDnana said...
This comment has been removed by the author.
eDnana said...

Insyallah... kalau ada rezeki...
i will be totally excited and very happy.
Rasa2 cm dh ready nak ada baby hehehe...
doa2kan la k...
amin...