Debaran...

aku bknla nk citer psl debaran sehati berdansa... tp debaran hati ku ni hehehe... ada lg 3hari jer lg.. cuak tul aku.. makin dekat makin cuak plak.. xtau la mayb sbb nk jd husband, menantu and etc kot..buat aku gelisah sket... harap2 aku bleh la kan sekali lafas ja... amin.. hehehe... persiapan so far ok.. aku baru ja balik sp (umah aku la..) pelamin dh setle, catering pn ok, PA system tngu abah aku ja setle kan... balik nk kemas umah ja.. adui penatnya jd pengantin... aku plak anak laki sorg.. gagah nya aku nih hehehe... so aku akan start cuti dari 18 dis 2008 smpi la 29 dis 2008... 30 dis keja balik la...

harapan aku;
semuanya berjalan lancar, dpt jmpa kawan2 & sedara2 yg hadir...
thanx to kwn2 yg bg moral support
family yg bagi RM and support hehehe...
either aku dh ready or Not.. aku pn xtau... tapi ikut ckp mmber aku... "kalau nk tngu hang ready, smpi bila pn xkn ready... just go for it"

so kpd kwn2 yg belum ada plan nk langsung... plan2 la yeee... bnyak pkai duit tau..

adios...

2 comments:

Anonymous said...

InsyaAllah semuanya selamat....debaran tu biasalah...

Unknown said...

hurm..btul tu...

go for it..mesti okay nyer...

hahaha...jaga my twin lek lok yer...

ahaks!

~go Double D go~